14 sierpnia 2015

Nomination LBA?

Hello,
kilka minut temu sprawdzając statystyki bloga, zauważyłam komentarz od Moniki, która nominowała mnie do tego wyzwania (?). Szczerze mówiąc jestem tutaj może z tydzień nie licząc 2 dni w lutym i nie miałam zielonego pojęcia na czym to polega. Kilka minut w bezgranicznej otchłani zwanej internetem i już wszystko wiem. Myślę że będę mieć problem ze znalezieniem blogów do nominacji. Jeszcze nie zagłębiłam się tak bardzo w blogowy świat, aczkolwiek widziałam już kilka bardzo dobrych, początkujących blogów. 

Mam 11 pytań. Czas start, zaczynam odpowiadać:


1. Jaki jest Twój ulubiony film?
Nie jestem zbyt dobrą recenzentką filmów i właściwie filmów za dużo nie oglądam. W ciągu roku szkolnego jedyna okazja, gdzie miałam oglądać film to tylko na wypadzie ze znajomymi do kina. Teraz, ponieważ mam przymus siedzenia w domu, włączam sobie jakieś filmy z biblioteki moich rodziców. Ostatnio spodobał mi się film Nocna zmiana. Poruszył on temat eutanazji, który jest bardzo kontrowersyjny i rozgrzebywany w obecnych czasach. Gatunek dramat, więc dużo się działo. Jego prawdziwość dotarła, aż do szpiku moich kości. 


2. Jakiego gatunku filmowego najbardziej nie lubisz?
Nie lubię, wręcz nie cierpię horrorów. Lubię ten dreszczyk emocji, jednak podchodzę do nich zbyt emocjonalnie i często się zdarza, że podskakuje na kanapie ze strachu. Czasami gram w gry na konsoli, które są "straszne" i trzymają w napięciu, jednak nie mogę za długo w nie pogrywać, bo zeszłabym na zawał.


3. Jaka jest Twoja ulubiona bajka z dzieciństwa?
Zdecydowanie Scooby Doo. Zdarza się, że nawet teraz przelotnie puszczam sobie tą bajkę w internecie - taki drobny powrót do dzieciństwa. Nie było chyba odcinka, którego nie oglądnęłam. Zarówno z tych starszych - które pamiętają ci bardziej wiekowi ode mnie, jak i tych nowszych typu SD i brygada detektywów. Tą serię obejrzałam podczas długich kąpieli w wannie.
Nie wychodzę w tym momencie na dziecinną?

4. Czy wierzysz w przyjaźń damsko-męską?
Z tego co wiem , bardzo często to pytanie jest zadawane. Podobno w każdej relacji damsko-męskiej, jest gdzieś podtekst seksualny. Nie wypowiem się na podstawie moich doświadczeń, bo ja przyjaciela z prawdziwego zdarzenia nigdy nie miałam, raczej posiadam "dobrych kolegów". Jednak znam nawet nie jedną parę, która nią nie jest, ale wszyscy wiemy, że to kwestia czasu. Ba, jedna z nich to bliskie mi osoby, z którymi spędzam sporo czasu i gdy słyszę historie jednej ze stron, co się dzieje między nimi, to uwierzcie lub nie, na twarzy pojawia się wielki, soczysty banan.

5. Jakie wartości są dla Ciebie ważne?
Kiedyś mój "dobry kolega" zadał mi to pytanie i szczerze? W tym momencie po raz pierwszy zaczęłam o tym myśleć na poważnie. Doszłam do wniosku, że nie ma tej jednej, wyjątkowej wartości. Jedna uzupełnia drugą. Bez nienawiści, nie ma miłości. Bez samotności, nie ma przyjaźni. Bez brzydoty, nie ma piękna. Świat jest zbudowany na bazie kontrastów, a bez nich istniała by nicość.

6. Co motywuje Cię do pisania bloga?
A mogę być swoją, własną motywacją? Ciężko się w tydzień działalności zmotywować czymś większym. Czerpię inspirację ze wszystkiego, co wpadnie mi w oko. Nawet miska po sałatce owocowej, która stoi obok mnie działa na moje zmysły.

7. Kto jest Twoim idolem?
Nie mam idoli. Jestem bardzo zmienna pod tym względem. W ciągu dnia mogę zmienić 5 razy osobę, którą się inspiruje. Oczywiście jeżeli mowa o bardziej przyziemnych sprawach - styl, fryzura, czasami nawet zainteresowania, ale to chwilowe wystarcza mi maksymalnie tydzień, aby powrócić do stadium wyjściowego. A jeżeli chodzi o osobowość - staram się być sobą i nie wzorować się na innych.

8. Wolisz jeść w towarzystwie czy w samotności?
To zależy co jeść. Ze znajomymi mogę wyjść na pizze, czy na jakieś burgery (zdrowe odżywianie heh), niekiedy jednak moje potrawy, które sobie przygotowuję są dość dziwne i wolałabym, żeby nie ujrzały one światła dziennego. Poza tym nie lubię gdy ktoś patrzy mi się na talerz. Jest to bardzo krępujące.

9. Ulubiony owoc i warzywo?
Mam ostatnio niesamowitą chcicę na owoce (każde oprócz ananasów). Pochłaniam je każdą komórką mojego ciała. Jest godzina 11 a ja połknęłam już mango, melona, banana i pomarańczę. Zaraz zabieram się za robienie lemoniady. Niech lato się nigdy nie kończy, a stragany będą pełne dzieci matki natury. To moja definicja szczęścia.

10. Jaka jest Twoja ulubiona pora roku i dlaczego?
Lato (patrz punkt wyżej), ale podobno nie żyje się po to, żeby jeść. Ogólnie lubię wszystkie pory roku, nie mam swojej ulubionej. Wyjątkowość każdej osobno zachwyca. Lato - wiadomo już. Jesień - uwielbiam ciepłe rzeczy, swetry, długie spodnie. Ogólnie wszystko co zakrywa ciało, a to idealna pora. Zima - jedyna możliwość na zjazd na snowboardzie. Nikt mi nie odbierze tej radości. Wiosna - nie urzeka mnie przyroda budząca się do życia. Ćwierkające ptaszki z rana nie są oszałamiające, jednak jest coś wyjątkowego i magicznego w tym okresie. Wiosna to też czas zmian. Przynajmniej dla mnie.

11. O której godzinie wstajesz w wolne dni, np. w wakacje?
Zdarza się, że w ogóle nie wstaję - witajcie nieprzespane noce i wielkie sińce pod oczami rano. Lato daje mi zbyt dużo możliwości. Ostatnio budzę się o 9, przedtem o 12/13. Zależy też od dnia i od ilości rzeczy jakie wykonam w trakcie. Czasami padam na pysk o 21 i śpię przez najbliższe kilkanaście godzin. Jednak teraz będę przygotowywać się do wczesnych pobudek szkolnych, więc z tygodnia na tydzień będę wstawać godzinę wcześniej.

No dobrze teraz czas na nominacje:

1. http://xxkingaa.blogspot.com
2. http://the-upcoming-storm.blogspot.com
3. http://spam2506.blogspot.com
4. http://light-delightly.blogspot.com
5. http://maandy1.blogspot.com
6. http://monikamonroefashionsoul.blogspot.com
7. http://veronicas-veronicass.blogspot.com
8. http://nellyer.blogspot.com
9. http://kiinia-blog.blogspot.com
10. http://by-vanys.blogspot.com
11. http://klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

Pytania:
1. Co cenisz w ludziach?
3. Jak zaczęła się twoja historia z blogowaniem?
4. Ulubiona zabawa z dzieciństwa?
5. Dlaczego blogujesz? Co Cię w tym kręci?
6. Jesteś poukładana czy roztargniona?
7. Jakiej muzyki słuchasz? Jaki jest Twój ulubiony artysta/zespół?
8. Kim chciałabyś zostać w przyszłości? 
9. Jakie jest ostatnie marzenie, które Ci się spełniło?
10. Jak spędzasz te wakacje?
11. Gdybyś miała na to wpływ to do jakiej narodowości byś należała?

PS. Jeżeli chcecie żebym odpowiedziała na jeszcze jakieś pytania, napiszcie je w komentarzu:)


8 komentarzy:

  1. Ja też kochałam Scooby Doo! :D
    Gratuluję nominacji, swietne odpowiedzi ;))

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Scooby Doo to najlepsza, kultowa bajka:))
      Dziękuję bardzo ;)

      Usuń
  2. Świetny tag :)
    Zapraszam do mnie. Dopiero zaczynam ♥ skajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za nominację :)
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję serdecznie za nominacje :)
    Pozdrawiam :*
    Nellyer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, gratuluję nominacji!

    Ja już obserwuję, mam nadzieję, że się odwdzięczysz! ^^
    Mój blog, zapraszam!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. zgadzam się z odp. nr. 3 to była najlepsza kreskówka :D
    http://black-widows.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję nominacji i równocześnie też za nią dziękuję ;) planuję zrobić taką lba ponieważ już sporo osób mnie nominowało więc chyba już przyszedł na to czas ;)
    Mam pytanko poklikałabyś w linki u mnie i podała ceny w kom? Bardzo mi zależy ponieważ będzie to moja 1 współprace i każde kliknięcie jest na wagę złota, przy okazji może weźmiesz udział w darmowych zakupach które tam organizuję :) z góry dziękuję :*
    http://maandy1.blogspot.com/2015/09/oferta-wspopracydarmowe-zakupy-dla-was.html

    OdpowiedzUsuń